| |     ћирилица | english  
Naslovna
Izmenjeni i kontrolisani režim rada Ambasade

VAŽNO OBAVEŠTENJE!

Obaveštavamo građane da će u sredu 13.05.2020.godine, Konzularno odeljenje Ambasade početi sa izmenjenim i kontrolisanim režimom rada i prijema stranaka.

Stranke će se primati svakog radnog dana od 09,00 do 13,00 časova.

1.    Ove nedelje će biti uručivani samo prispeli izrađeni pasoši prema rasporedu koji možete videti OVDE.

2.    Od ponedeljka 18.05.2020. g. počeće prijem zahteva za putne isprave onih stranaka čiji su termini u martu i aprilu otkazani. Sve stranke će biti pozvane telefonom kako bi se utvrdio termin predaje zahteva.

3.    Novi zahtevi za pasoše će biti primani tek po završetku prijema zahteva stranaka čiji su termini otkazani. Termini se mogu zakazivati isključivo putem mejla pasosi@botschaft-serbien.de

4.    Bez zakazanog termina neće biti moguće primati zahteve za pasoš osim u izuzetnim slučajevima koji moraju biti dokumentovani.

5.    Zahteve za putne listove, prijave rođenja, braka, otpuste iz državljanstva i druge konzularne radnje moguće je podnositi svakog radnog dana u toku radnog vremena od 09,00 do 13,00 časova.

6.    Solemnizacija ili sačinjavanje javnobeležničkog zapisa se prethodno mora zakazati putem mejla info@botschaft-serbien.de uz slanje skeniranog punomoćja.

7.    Molimo da se pre dolaska u Ambasadu na sajtu Ambasade u rubrici Odgovori na najčešća pitanja obavestite o proceduri i dokumentaciji koja je neophodna za podnošenje određenog zaheva, kako bi se uštedelo vreme i izbegao ponovni dolazak u Ambasadu.

8.    Svi naši građani koji zbog izmenjenog režima rada Ambasade neće biti u mogućnosti da blagovremeno reše svoja statusna pitanja, mogu nemačkim organima priložiti potvrdu Ambasade koju ćete pronaći OVDE.

S obzirom na razmere i ozbiljnost pandemije izazvane virusom Covid 19, protokol rada i prijema stranaka će se odvijati uz neophodne izmene.

Ističemo najvažnije:

1.    Svaka stranka je obavezna da sve vreme boravka u Ambasadi nosi masku, rukavice i da zbog higijenskih mera ponese sopstvenu hemijsku olovku.

2.    U Ambasadu će moći da uđe samo stranka koja podnosi zahtev. Pratioci koji nisu neophodni biće zamoljeni da ostanu ispred ulaza u Ambasadu.

3.    U prostorije Ambasade će moći da uđu najviše tri osobe koje podnose različite zahteve.

4.    Obavezno je držanje propisanog odstojanja od 2 m od svake osobe koja se nalazi u Ambasadi.

5.    Molimo sve državljane Republike Srbije da se u prvih nekoliko nedelja i dalje uzdržavaju od dolaska u Ambasadu ukoliko zahtev koji treba da podnesu nije hitan i ukoliko trpi odlaganje. To je neophodno kako bi se što je moguće pre nadoknadio zaostatak izazvan prekidom prijema stranaka zbog pandemije virusa Covid 19.

6.    Skrećemo pažnju da zbog pridržavanja mera predostrožnosti možda nećemo biti u mogućnosti da sve stranke koje dođu istoga dana i primimo, jer se ni ispred Ambasade ne sme dozvoliti stvaranje redova. Prioritetni i hitni zahtevi će svakako biti razmotreni.

Potrebno je da se svi pridržavamo preventivnih mera koje su na snazi u pokrajini Berlin, kako bismo sačuvali svoje i zdravlje svojih najbližih.

Zbog toga molimo za razumevanje i strpljenje, a Ambasada ce uložiti maksimalni napor da se svakom zahtevu što je moguće brže i efikasnije izađe u susret.



Konzularne usluge
Izmenjeni i kontrolisani režim rada Ambasade
URAĐENE biometrijske putne isprave
Odgovori na najčešća pitanja
Advokati u Berlinu sa znanjem srpskog jezika*
Konzularna nadležnost
Putne isprave
Ulazak u Srbiju - vize
Carina
Državljanstvo
Statusna pitanja
Overa dokumenata
Vojna obaveza
Druge konzularne usluge
Putovanja građana Srbije u inostranstvo
Cenovnik konzularnih usluga
Formulari