IZMENJENI I КONTROLISANI REŽIM RADA AMBASADE
Usled epidemije izazvane virusom Corona i neophodnih mera predostrožnosti, Кonzularno odeljenje Ambasade radi u izmenjenom i kontrolisanom režimu prijema stranaka.
Stranke se primaju svakog radnog dana od 09,00 do 13,00 časova.
1. Zahtevi za pasoše se zakazuju putem mejla:pasosi@botschaft-serbien.de .
2. Bez zakazanog termina neće više biti moguće primiti zahtev za pasoš osim u izuzetnim slučajevima koji moraju biti dokumentovani.
3. Lista pristiglih pasoša spremnih za uručenje i istaknutih prema broju zahteva nalazi se OVDE.
4. Zahteve za prijave rođenja, braka, otpuste iz državljanstva i druge konzularne radnje moguće je podnositi bez zakazanog termina svakog radnog dana u toku radnog vremena od 09,00 do 13,00 časova.
5. Overavanje (solemnizovanje) nasledničke izjave kojom se odriče od nasledstva ili se nasledni deo ustupa, potrebno je prethodno zakazati putem mejla info@botschaft-serbien.de uz slanje skenirane nasledničke izjave.
Sve ostale overe, uključujući i punomoćja za raspolaganje nekretninama, nije potrebno zakazivati.
6. Molimo da se pre dolaska na sajtu Ambasade u rubrici Odgovori na najčešća pitanja obavestite o proceduri i dokumentaciji koja je neophodna za podnošenje određenog zaheva, kako bi se uštedelo vreme i izbegao ponovni dolazak u Ambasadu.
7. Svi naši građani koji zbog izmenjenog režima rada Ambasade neće biti u mogućnosti da blagovremeno reše svoja statusna pitanja, mogu nemačkim organima priložiti potvrdu Ambasade koja se nalazi na sajtu Ambasade - OVDE.
S obzirom na razmere i ozbiljnost pandemije izazvane virusom Covid 19, protokol rada i prijema stranaka će se odvijati uz neophodne izmene.
Ističemo najvažnije:
1. Svaka stranka je obavezna da sve vreme boravka u Ambasadi nosi masku i rukavice i da zbog higijenskih mera ponese sopstvenu hemijsku olovku.
2. U Ambasadu će moći da uđe samo stranka koja podnosi zahtev, pratioci koji nisu neophodni biće zamoljeni da ostanu ispred ulaza u Ambasadu.
3. U prostorije Ambasade će moći da uđu najviše tri osobe koje podnose različite zahteve.
4. Obavezno je držanje propisanog odstojanja od 2 m od svake osobe koja se nalazi u Ambasadi.
5. Skrećemo pažnju da je moguće da zbog pridržavanja mera predostrožnosti, sve stranke koje budu došle neće možda moći biti i primljene istoga dana, jer se ni ispred Ambasade ne sme dozvoliti stvaranje gužve. Prioritetni i hitni zahtevi će svakako biti razmotreni.
Potrebno je da se svi pridržavamo preventivnih mera koje su na snazi u pokrajini Berlin, kako bismo sačuvali svoje i zdravlje svojih najbližih.
Zbog toga molimo za razumevanje i strpljenje, a Ambasada će uložiti maksimalni napor da se svakom zahtevu što je moguće brže i efikasnije izađe u susret.