| |     ћирилица | english  
Naslovna
Izmenjeni i kontrolisani režim rada Ambasade

IZMENJENI I КONTROLISANI REŽIM RADA AMBASADE

Usled epidemije izazvane virusom Corona i neophodnih mera predostrožnosti, Кonzularno odeljenje Ambasade radi u izmenjenom i kontrolisanom režimu prijema stranaka.

Stranke se primaju svakog radnog dana od 09,00 do 13,00 časova.

1.    Zahtevi za pasoše se zakazuju putem mejla:pasosi@botschaft-serbien.de .

2. Bez zakazanog termina neće više biti moguće primiti zahtev za pasoš osim u izuzetnim slučajevima koji moraju biti dokumentovani.

3. Lista pristiglih pasoša spremnih za uručenje i istaknutih prema broju zahteva nalazi se OVDE.

4. Zahteve za prijave rođenja, braka, otpuste iz državljanstva i druge konzularne radnje moguće je podnositi bez zakazanog termina svakog radnog dana u toku radnog vremena od 09,00 do 13,00 časova.

5. Overavanje (solemnizovanje) nasledničke izjave kojom se odriče od nasledstva ili se nasledni deo ustupa, potrebno je prethodno zakazati putem mejla info@botschaft-serbien.de uz slanje skenirane nasledničke izjave.

Sve ostale overe, uključujući i punomoćja za raspolaganje nekretninama, nije potrebno zakazivati.

6. Molimo da se pre dolaska na sajtu Ambasade u rubrici Odgovori na najčešća pitanja obavestite o proceduri i dokumentaciji koja je neophodna za podnošenje određenog zaheva, kako bi se uštedelo vreme i izbegao ponovni dolazak u Ambasadu.

7. Svi naši građani koji zbog izmenjenog režima rada Ambasade neće biti u mogućnosti da blagovremeno reše svoja statusna pitanja, mogu nemačkim organima priložiti potvrdu Ambasade koja se nalazi na sajtu Ambasade - OVDE.

S obzirom na razmere i ozbiljnost pandemije izazvane virusom Covid 19, protokol rada i prijema stranaka će se odvijati uz neophodne izmene.

Ističemo najvažnije:

1.    Svaka stranka je obavezna da sve vreme boravka u Ambasadi nosi masku i rukavice i da zbog higijenskih mera ponese sopstvenu hemijsku olovku.

2.    U Ambasadu će moći da uđe samo stranka koja podnosi zahtev, pratioci koji nisu neophodni biće zamoljeni da ostanu ispred ulaza u Ambasadu.

3.    U prostorije Ambasade će moći da uđu najviše tri osobe koje podnose različite zahteve.

4.    Obavezno je držanje propisanog odstojanja od 2 m od svake osobe koja se nalazi u Ambasadi.

5.    Skrećemo pažnju da je moguće da zbog pridržavanja mera predostrožnosti, sve stranke koje budu došle neće možda moći biti i primljene istoga dana, jer se ni ispred Ambasade ne sme dozvoliti stvaranje gužve. Prioritetni i hitni zahtevi će svakako biti razmotreni.

Potrebno je da se svi pridržavamo preventivnih mera koje su na snazi u pokrajini Berlin, kako bismo sačuvali svoje i zdravlje svojih najbližih.

Zbog toga molimo za razumevanje i strpljenje, a Ambasada će uložiti maksimalni napor da se svakom zahtevu što je moguće brže i efikasnije izađe u susret.


Verzija za štampu
Konzularne usluge
SAOPŠTENJE MINISTARSTVA SPOLJNIH POSLOVA
Konkursi za sufinansiranje projekata za dijasporu i Srbe u regionu
Informacije o pandemiji virusa COVID 19
Izmenjeni i kontrolisani režim rada Ambasade
URAĐENE biometrijske putne isprave
Odgovori na najčešća pitanja
Advokati u Berlinu sa znanjem srpskog jezika*
Konzularna nadležnost
Putne isprave
Ulazak u Srbiju - vize
Carina
Državljanstvo
Statusna pitanja
Overa dokumenata
Vojna obaveza
Druge konzularne usluge
Putovanja građana Srbije u inostranstvo
Cenovnik konzularnih usluga
Formulari