| |     latinica | english  
Насловна
Измењени и контролисани режим рада Амбасаде

ВАЖНО ОБАВЕШТЕЊЕ!

Обавештавамо грађане да ће у среду 13.05.2020.године, Конзуларно одељење Амбасаде почети са измењеним и контролисаним режимом рада и пријема странака.

Странке ће се примати сваког радног дана од 09,00 до 13,00 часова.

1. Ове недеље ће бити уручивани само приспели израђени пасоши према распореду који можете видети ОВДЕ.

2. Од понедељка 18.05.2020. г. почеће пријем захтева за путне исправе оних странака чији су термини у марту и априлу отказани. Све странке ће бити позване телефоном како би се утврдио термин предаје захтева.

3. Нови захтеви за пасоше ће бити примани тек по завршетку пријема захтева странака чији су термини отказани. Термини се могу заказивати искључиво путем мејла pasosi@botschaft-serbien.de

4. Без заказаног термина неће бити могуће примати захтеве за пасош осим у изузетним случајевима који морају бити документовани.

5. Захтеве за путне листове, пријаве рођења, брака, отпусте из држављанства и друге конзуларне радње могуће је подносити сваког радног дана у току радног времена од 09,00 до 13,00 часова.

6. Солемнизација или сачињавање јавнобележничког записа се претходно мора заказати путем мејла info@botschaft-serbien.de уз слање скенираног пуномоћја.

7. Молимо да се пре доласка у Амбасаду на сајту Амбасаде у рубрици Одговори на најчешћа питања обавестите о процедури и документацији која је неопходна за подношење одређеног захева, како би се уштедело време и избегао поновни долазак у Амбасаду.

8. Сви наши грађани који због измењеног режима рада Амбасаде неће бити у могућности да благовремено реше своја статусна питања, могу немачким органима приложити потврду Амбасаде коју ћете пронаћи ОВДЕ.

С обзиром на размере и озбиљност пандемије изазване вирусом Covid 19, протокол рада и пријема странака ће се одвијати уз неопходне измене.

Истичемо најважније:

1. Свака странка је обавезна да све време боравка у Амбасади носи маску, рукавице и да због хигијенских мера понесе сопствену хемијску оловку.

2. У Амбасаду ће моћи да уђе само странка која подноси захтев. Пратиоци који нису неопходни биће замољени да остану испред улаза у Амбасаду.

3. У просторије Амбасаде ће моћи да уђу највише три особе које подносе различите захтеве.

4. Обавезно је држање прописаног одстојања од 2 м од сваке особе која се налази у Амбасади.

5. Молимо све држављане Републике Србије да се у првих неколико недеља и даље уздржавају од доласка у Амбасаду уколико захтев који треба да поднесу није хитан и уколико трпи одлагање. То је неопходно како би се што је могуће пре надокнадио заостатак изазван прекидом пријема странака због пандемије вируса Covid 19.

6. Скрећемо пажњу да због придржавања мера предострожности можда нећемо бити у могућности да све странке које дођу истога дана и примимо, јер се ни испред Амбасаде не сме дозволити стварање редова. Приоритетни и хитни захтеви ће свакако бити размотрени.

Потребно је да се сви придржавамо превентивних мера које су на снази у покрајини Берлин, како бисмо сачували своје и здравље својих најближих.

Због тога молимо за разумевање и стрпљење, а Амбасада ће уложити максимални напор да се сваком захтеву што је могуће брже и ефикасније изађе у сусрет.


Верзија за штампу
Конзуларне услуге
Одговори на најчешћа питања
УРАЂЕНЕ биометријске путне исправе (пасоши)
Измењени и контролисани режим рада Амбасаде
Одговори на најчешћа питања
Aдвокати са знањем српског*
Конзуларна надлежност
Путне исправе
УРАЂЕНЕ биометријске путне исправе
Улазак у Србију - визе
Царина
Држављанство
Статусна питања
Овера докумената
Војна обавеза
Остале конзуларне услуге
Путовања грађана Србије у иностранство
Ценовник конзуларних услуга
Формулари