| |     latinica | english  
Насловна
Измењени и контролисани режим рада Амбасаде

ИЗМЕЊЕНИ И КОНТРОЛИСАНИ РЕЖИМ РАДА АМБАСАДЕ

Услед епидемије изазване вирусом Corona и неопходних мера предострожности, Kонзуларно одељење Амбасаде ради у измењеном и контролисаном режиму пријема странака.

Странке се примају сваког радног дана од 09,00 до 13,00 часова.

1.    Захтеви за пасоше се заказују путем мејла:pasosi@botschaft-serbien.de .

2.    Без заказаног термина неће више бити могуће примити захтев за пасош осим у изузетним случајевима који морају бити документовани.

3.    Листа пристиглих пасоша спремних за уручење и истакнутих према броју захтева налази се ОВДЕ.

4. Захтеве за путне листове, пријаве рођења, брака, отпусте из држављанства и друге конзуларне радње могуће је подносити без заказаног термина сваког радног дана у току радног времена од 09,00 до 13,00 часова.

5. Оверавање (солемнизовање) наследничке изјаве којом се одриче од наследства или се наследни део уступа, потребно је претходно заказати путем мејла info@botschaft-serbien.de уз слање скениране наследничке изјаве.

Све остале овере, укључујући и пуномоћја за располагање некретнинама, није потребно заказивати.

6.    Молимо да се пре доласка на сајту Амбасаде у рубрици Одговори на најчешћа питања обавестите о процедури и документацији која је неопходна за подношење одређеног захева, како би се уштедело време и избегао поновни долазак у Амбасаду.

7. Сви наши грађани који због измењеног режима рада Амбасаде неће бити у могућности да благовремено реше своја статусна питања, могу немачким органима приложити потврду Амбасаде која се налази на сајту Амбасаде - ОВДЕ.

С обзиром на размере и озбиљност пандемије изазване вирусом Covid 19, протокол рада и пријема странака ће се одвијати уз неопходне измене.

Истичемо најважније:

1.    Свака странка је обавезна да све време боравка у Амбасади носи маску и рукавице и да због хигијенских мера понесе сопствену хемијску оловку.

2.    У Амбасаду ће моћи да уђе само странка која подноси захтев, пратиоци који нису неопходни биће замољени да остану испред улаза у Амбасаду.

3.    У просторије Амбасаде ће моћи да уђу највише три особе које подносе различите захтеве.

4.    Обавезно је држање прописаног одстојања од 2 м од сваке особе која се налази у Амбасади.

5.    Скрећемо пажњу да је могуће да због придржавања мера предострожности, све странке које буду дошле неће можда моћи бити и примљене истога дана, јер се ни испред Амбасаде не сме дозволити стварање гужве. Приоритетни и хитни захтеви ће свакако бити размотрени.

Потребно је да се сви придржавамо превентивних мера које су на снази у покрајини Берлин, како бисмо сачували своје и здравље својих најближих.

Због тога молимо за разумевање и стрпљење, а Амбасада ће уложити максимални напор да се сваком захтеву што је могуће брже и ефикасније изађе у сусрет.


Верзија за штампу
Конзуларне услуге
Одговори на најчешћа питања
УРАЂЕНЕ биометријске путне исправе (пасоши)
Измењени и контролисани режим рада Амбасаде
Одговори на најчешћа питања
Aдвокати са знањем српског*
Конзуларна надлежност
Путне исправе
УРАЂЕНЕ биометријске путне исправе
Улазак у Србију - визе
Царина
Држављанство
Статусна питања
Овера докумената
Војна обавеза
Остале конзуларне услуге
Путовања грађана Србије у иностранство
Ценовник конзуларних услуга
Формулари